Thursday 20 September 2012

Kosong

Gambar Hiasan

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. Kosong... Apa yang aku nak post hari ni bukan pasai lagu Najwa Latif  ya! Sebenarnya mengenai air kosong. Seperti yang kita taw, air kosong penuh dengan khasiat semula jadi, kan? Taw dak? Ok xpa. Tapi.. kalau air kosong yang dijual di gerai2 char kue tiaw tepi jalan, adakah ia berkhasiat seperti yg kita ketahui? Kadang2 ada yg boh air paip ja dan WAJAR kah kalau ia berharga 20 sen? Gerai char kue tiaw yg aku dok p lepak biasanya xberbayar. Tapi lainlah kalau kat restoran2 hotel. Aku penah p makan kat Holiday Villa hari tu, air kosongnya RM 7. Apa pendapat hampa? haha.. Tapi xtaw la kan apa yang membuatkan air kosong tu mahal. Kalau aku ada restoran pun aku bagi free ja. Tapi kalau orang order sampai satu meja, aku kira sekupang ja la..   

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...