Friday 3 February 2012



3 Objek ni la yg aku idam-idamkan. Aku, aku dah biasa berusaha keras untuk dapatkan sesuatu yg aku nak. Tapi baru-baru ni aku dapat drum pedals. Tu pon ibu ak yg beli, x sempat pon nak kumpul duit. Dah rezeqi aku, alhamdulillah. Aku teringin sangat nak pakai iPhone. X kira la iPhone,3G,3GS,4,4S n 5 ka, aku teringin sangat. Hp yg aku dok guna sekarang ni dah 4 tahun lebih usia dia. Mau tau la luka n parut semua ada, berapa kali jatuh memang x terbilang la. InsyaAllah lpas ni aku dah x bawak Honda EX5 dah, cemuih jgak moto tu. 2 kali tukaq pon masih moto yg sama. Teringin pulak nak bawak yang design baru plak, kalau x bntuk kotak-kotak ja. Kalau dah bekerja n dah berumah tangga, aku usaha untuk beli Audi R8 pulak.FUHH!! sapa la yg x kenai kereta ni. Bukan la niat nak menunjuk kat orang tapi dah minat n nak realisasikan impian aku.. So, thats all..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...