Wednesday 26 September 2012

Kayu Balak

Sirius! Aku xrasa mcm dia sedaq bila aku dok.

1st line mechanism.haha

Freestyle!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. Ok, gambaq kat atas ni aku duduk atas kayu balak. Ya! Kayu balak. Dia (Izul) telah dipukau untuk jadi kayu balak n bila ak duk atas dia, memang keras n xjatuh mcm kayu., aku dah cuba angkat kaki. Bukan aku ja yang duduk, kami 3 org giliaq2 dok. Yang pertama Sathiya, dia kering n ringan. Dia duk xgoyang lansung. Yang kedua aku, ada la rasa goyang sikit tp xla bengkok. Yang ke-3 Azrul, berat skit drp aku. Dia duk mula2 tu sampai Izul nak jatuh, tp bila dah betulkan balik, Azrul boleh duduk macam biasa siap boleh angkat kaki lg.
Ni km ada kat Program Motivasi Pecutan Akhir bersama Rexcel. Rexcel ni yang aku taw dpa pandai buat mcm2 magic. Haha.. Depa boleh pukau orang. N depa ada ajaq kami teknik untuk lupakan sejarah hitam n cara untuk dekatkan diri dengan matlamat.
Awal2 my, km ngn geng2 p makan roti canai dlu. Lepas tu masuk2 dewan tengok penuh dah orang. Geng2 pmpuan penuh arr, laki xla ramai sangat. Masuk2 ja cikgu suruh duk kat line depan sekali.

Alhamdulillah, program berjalan ngn lancar. Banyak bg semangat untuk aku belajaq ngn lebih gigih. InsyaAllah, 7A+ akan jadi milik aku..

4 comments:

  1. nice entry dude! kayu balak ..okay buat entry pasal magic pulak lepas ney..how to practice them in a daily life :)

    oh form 3 ker, well u're a same age to my lil sister. buat leklok pmr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq. ok insyaALLAH. haih.. f5 la. nk SPM taon ni..

      Delete
  2. done follow u back! thanks ya! awak, lain kali awk masukkan cbox ya! senang orang nak tinggalkan jejak or ape2. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ur welc.. sy xreti nk buat cmna.. boleh tolong?:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...